Lucia Movie Night 2010!

Inatt var det dags för årets Lucia Movie Night. Ett bra påfund som är helt klart värt pengarna och tiden, trots att man känner sig väldigt schleten dagen efter (läs idag). Kvällen började, precis som förra året, med glögg, clementiner och pepparkakor i foajen. Därefter intog vi våra platser för att få information om nattens händelser samt för att få beskåda ett luciatåg i en nedsläckt biosalong. Första filmen som visades var Easy A, en bättre high school film. I första pausen blev det kall pastakycklingsallad och dricka, en längre trailer av Tron i 3D samt olika tävlingar (bl.a en där vinsten var en date med en i personalen som fyllt/ fyller 25 år). Andra filmen var Ben Afflecks The Town, en bra actionrulle om bankrånare i staden Charlestown. I andra pausen bjöds det på snacks och dricka, samt fler tävlingar. Tredje och sista filmen var Love, and other drugs. Även denna en bra rulle där Gyllenhaal och Hathaway förvånar. Summan av kardemumman är BRA! Är väldigt nöjd med nattens överraskningar. Hade mina aningar om vilka filmer de skulle visa, men jag prickade inte in en enda, är dock inte ett dugg besviken över detta! Har smidit planer om att satsa på VIP nästa år, men vi får se hur det går då lucia är en stor dag i förskolans värld..




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt att det var så bra filmer! Eller ja, jag har ju inte sett dem, men jag vill se alla tre! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback