Jul på Ikea!..




Igår var jag och Nicole i Kållered och strosade runt. Chilli har fått in många fina tavlor, rusta hade precis som vanligt så mycket smått och gott så man uppehöll sig en lång stund. Träffade Bettan inne på k-center, riktigt roligt, speciellt efter helgens bravader. Kollade in stekpannor på coop (hm, undra varför?) Men, vårt mål var ändå Ikea - SÅKLART! Där hade julen kommit igång ordentligt, och jag börjar få den rätta känslan, yes! Kanske är lagom till imorgon då jul på liseberg startar. Dit ska nog jag och Nicole och mysa en stund, vi har det alltid mysigt ihop hon och jag. Men nu ska läsa det sista inför bokdiskussionen imorgon sedan blir det helg, inklusive kaffekalas för syster, en aning sent med tanke på att hon fyllde år den 31 augusti, men vad gör det?

 


 

 

För övrigt har jag, Nicole och Emma startat en smyckesklubb. Vi kände väl att det var mer i vår smak än en bokklubb, och man måste ju få en anledning att träffas lite då och då, eller hur? Detta armbandet lyckades jag få ihop förra gången. Tips på pärlbutik är millefiori på linnégatan, man känner sig som ett barn i en godisaffär när man går in där, mycket trevligt!

 


 


Kommentarer
Postat av: NicoleGalvez

underbart! :) armbandet är fint. måste ju visa min också på bloggen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback