Barndomsminnen..



Det roligaste med youtube är att hitta riktigt gamla klipp. Minnen från ens barndom. Kom in på
Hagelbäcks matrast, ni vet han som ritar i filmjölk? Sen hitade jag Ika i rutan, mjölktandsmössentrasdockorna, tummen, luftens hjältar, tippen, de vilda djurens flykt, barbapapa, pelle kanin, doctor snuggles, bumbibjörnarna, krambjörnarna, my little pony, djurgården och bo-ko, pingu m.fl.

Man blir sådär varm inombords, lycklig, haha. Och man kan verkligen alla "låtar" utantill..

Hittade också ett bröderna fluff klipp och även om jag själv inte tittade på det så värst mycket när jag var mindre så måste jag ge en applåd till Sandra, Frida och Lisa som var just bröderna fluff och flint kalle på min halloweenfest, grymt bra jobbat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback