BiRTHDAY GiRL!..

Igår var ingen vanlig dag, för det var Marys födelsedag. HURRA HURRA HURRA!


Efter en välförtjänt (jo men det tycker jag allt) sovmorgon blev det städning av hela lägenheten, något som tog tid vill jag lova. Var självklart inte iordninggjord när de första gästerna knackade på dörren, men vem dog av det? Haha, stackars mina gäster, sorry!.. Jag och några av mina flickor förfestade lite innan det var dags att promenera ner till chez för att äta. Maten var god, alla mätta och belåtna. Vissa åkte hem medans andra fortsatte till Nivå, där blev det party så att svetten rann!





Tack alla mina fina vänner för gratulationer och presenter, finns inga bättre än er!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var en bra kväll!! :)

Och tack för att DU är så fin vännen!

Postat av: Nicole Galvez

ooh gud vilket fint kort gumman :) saknar dig redan

2009-11-08 @ 07:55:17
URL: http://nicolegalvez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback