Plugga på..



Det börjar arta sig. Mötet med vår flummiga lärare gick hur bra som helst så vi hade party i bilen hem till Calzone idag. Imorgon satsar vi stort, och sen får det vara nog. Tack och lov..



Tog en sväng in till kungsbacka idag, skaffade mig nödvändiga saker, sedan till mors jobb. Hann äta middag sedan var det dags för ett besök på gamla högstadieskolan. Anledningen till att jag, Lasse Kronér och Kim från Arvingarna var där var för att se någon i vår familj sjunga i kören. Det var ABBA tema och jag lovar att Jenny, Sofie och Britney hade trivts om de suttit brevid mig i aulan. De var grymma, mest min älskade syster som jag är så stolt över - love you..





Kommentarer
Postat av: Lisa

Ae, jag gillar dig! Du är bäst i allt! söt bild förresten! (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback