Dags för en date med tvättstugan kanske?..




Hemtentan är inlämnad och man börjar känna sig någorlunda mänsklig igen, bara fördjupningsarbetet kvar sedan är det sommarlov inklusive jobb som väntar..

Igår tillbringade jag den största delen av de vakna timmarna tillsammans med Nicole. Vi kollade film, gjorde pannkakor och tvättade.. Hon fixade även naglarna på mig, sedärja..








Idag blev det besök hos kusin Jessica. Åt middag med henne och Nea, söta kusinbarnet. Jessica, den hurtbullen, skulle springa vårruset i slottskogen och jag blev tillfrågade att passa Nea under tiden. Det hela slutade med en liten släktträff. Efter ett bra lopp av Jessica åkte jag och kusinjosefine hem till mig för att värma oss, blev så joggingsugen av att se alla duktiga i slottskogen så jag drog med kusinjosefine på en runda i landala, guldheden och linné. Unnade oss sedan en sen middag, det var man väl värd?











Kommentarer
Postat av: Therese

Snart är det lov!! Då hoppas jag att det finns tid att träffas vännen!

Postat av: Nicole

hhaaha najs bild på mig men jag gillar dina naglar! och svettiga händer :p

2009-05-07 @ 15:02:15
URL: http://nicolegalvez.devote.se
Postat av: mamma

Hej gumman!Hade inte varit inne på din blogg idag alla datorer var upptagna vid lunch - tid.Därför fattade jag noll när du berättade om kvällen.Go`a bilder tack för att du ställer upp för släkten!!! Puss och sov söt.Mamma

2009-05-07 @ 22:07:23
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback