Solen skiner..



Igår fick jag mig en välförtjänt sovmorgon, alltid skönt att slippa stressa. Var hos Ida en liten stund, lärde mig ett och annat när hon och Nicole pluggade inför provet de har i helgen. Tog sedan bussen till kållered och mötte upp Malin, vi tog oss en sväng på Ikea, där åt vi middag, åkte hiss och provade fåtöljer! Haha.. 

  



Gick till slottskogen efter jobbet idag. Underbart väder, behöver jag säga mer?

  
 



Är just nu i Onsala, tänkte jag skulle sova här så jag kan börja fredagen med att sjunga för mor min som fyller år! Kommer nog låta riktigt pricksäkert, kanske ska besöka idolaudition som befinner sig i götet nästa vecka? Nä, Mary är ingen rockstar, haha.

So long - take care, nu ska jag kolla på flygplan på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback