Grattis världens bästa mamma!..



I fredags fyllde min kära mor år, så två dagar försent:
Grattis världens bästa mamma!
Schkåååål!




Födelsedagsbarnet firade vi hemma hos moster i fredagskväll, fina släkten och lika god mat som vanligt när moster står i köket! Vi fjantade oss med mobilkameran och spelade maassa guitarhero. Och pappa ville inte vara med på kort som vanligt.. haha.
  
  
  

Syster följde med mig hem och sov över, lite systertid är aldrig fel! Vi kollade på flera filmer och gjorde goda scones till frukost. Följde henne sedan till spårvagnen och fortsatte själv mot slottskogen för en promenad med alla andra glada göteborgare som njöt av det fina vädret. Fick efter det städat lite, Matilda har den effekten på mig när hon ska komma på besök, haha. Vi fixade oss och vandrade ner till hard rock, träffade Emely och lite Ica- folk. Fortsatte mot Excet och svängde loss. Kvällen slutade med efterfest hos Mary!
Blev väckt strax efter 9 av Matilda som vaknat och var utvildad, vet inte hur det med er men jag är rätt död efter bara 5 timmars sömn. Eftersom jag inte ens fick upp ögonen städade Matilda iordning lite sedan gick hon hem så jag kunde sova några timmar till, haha. Resten av dagen har bestått av promenad och prat med Simon, en fin kille det där!
Nu ska jag vila och sen blir det sängen tidigt.

Tack för en fin helg alla!
Take care..



Kommentarer
Postat av: Nicole

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! Hälsa så mycket i efterskott!

Postat av: mamma

Tack min go´a fina dotter för det snygga armbandet, sitter på varje dag. Jag tycker väldigt mycket om det.En får tacke för skönsång på morgonen och en trevlig kväll!! puss och kram älskar dig.

2009-03-23 @ 17:49:14
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback