Sandra har hittat rytmen..

Maria har återigen tagit fram sitt vatten, sina bananer och sin havregrynsgröt. Det är det man förtär när man behöver kraft för att studera. Det går framåt med essän och jag lämnar förhoppningsvis in den redan imorgon, ingen idé att dra ut på det! Har inte vart lika stressad denna gången och det känns oerhört bra.

Gunilla sa under bilturen hem idag att det är lite roligt att vi pluggar tillsammans trots att vi har bytt basgrupp. Jag som inte ens hade tänkt på det, vi är ju som en familj vi fem och när det går så bra som det gör för oss då vill man ju inte byta bort det. Nä, Det är "de nya" som gäller! Calzone, Sandra, Karin, Maria och Gunilla is the shit, haha. Vi har sjukt roligt tillsammans! Sen att våran humor inte är den bästa, men den underhåller och det är det som räknas, haha.
 
Denna underbra miljö vistas jag i för tillfället.


Kom hem efter X antal timmars plugg, idag var vi flitiga. Belönade mig med en promenad/ joggingtur i regnet. Sprang förbi handels och lämnade en bok, hämtade ut biljetterna till Snow Patrol nere vid pustervik, gick upp för den "härliga" trappan till skansens krona, sen blev det en sväng uppe på guldheden runt de fina husen ovanför chalmers. Underbart!

Nu blir det mera plugg sen sängen.
Take care..


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är som pluggar så flitigt! :) jag gillar marys modeblogg också! :D puss

2009-03-16 @ 22:52:06
Postat av: Therese

Nej, jag har inte gjort någonting med den bilden, men så är ju skärpan så nära kameran det gick. Men jag är grymt nöjd! Köp!

Hoppas det går bra med skrivandet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback