Dagarna går fort när man har roligt..



I lördags beslutade jag mig för att vara hurtig. Hängde mp3n runt halsen och vandrade till Nicole och Jockes lägenhet i mölndal, hämtade busskortet som Nicole så snällt lånar ut till mig då hon är borta. Tänkte bege mig hemåt men for till Simon istället. In i bilen och upp mot gunnebo. Där blev det upptäcksfärd och vila i det gröna gräset brevid kossorna tills kylan smög sig på. Senare på kvällen var det tänkt att se baksmällan på bio, men icke. Biljetterna hade tagit slut under dagen, så jag, Claudia och Simon begav oss mot änggården och kvällens förfest. Kvällen slutade med utgång i stoa staden..










Vaknade av ett samtal från min käre far igår där han informerade mig om att jag skulle bli upphämtad inom en timme. Det var bara att göra sig redo för Onsala! Det blev grillat,  röda holmen och filmmys med systeryster.









Idag: morgonpromenad med kära mor, chill och solning på balkongen och klippning av gräsmattan. Syster hade över någon galen brud som ville svalka sig med vatten från vattenslangen hela tiden, men det var ju inte en sån dum idé trots allt, sjukt varmt var det.







Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaah moa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback