Home sweet home..




Igår var jag ledig och för första gången på länge stängde jag av min mobiltelefonen, sov tills jag vaknade av mig själv och inte av någon irriterande ringsignal, lät bli att väckas av de som är uppe med tuppen (läs: Matilda). Lediga dagar är sjukt uppskattade.

Idag fick jag finbesök av mor, far och systeryster. Far min blir ombedd att komma hit då och då, ibland när jag saknar kunskap och ibland när jag inte har utrustningen som krävs. Denna gången var det tavellisterna som skulle upp på väggen, och se så bra det blev! Fotoboken Jorden sedd från ovan, fotoalbumet med turkietbilderna och mitt kompendium från gymnasiet smyckar nu min vägg..






Lasagne var det som fick tysta våra magar, salladen verkade dock inte tillfredställa alla. - Lisa, är det senor i salladen eller? var fars kommentar då syster lämnat kvar allt det vita. Till efterrätt blev det kladdkaka, har blivit alltför påverkad av jobbets kakfasoner. En ny variant som fick toppbetyg av oss alla. Tack familjen för hjälp och sällskap!






Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad fina tavellisterna var du! Avundsjuk! :P

Jag har tre jobbdagar kvar, nedräkningen till måndag har börjat! haha!

Postat av: sof

ja gränna är så himla mysigt! det tar typ 2 timmar, så det är en liten bit.



det var alldeles för längesedan vi sågs! du får inte jobba ihjäl dig vännen. jag är sjukt på den 8:e, redan inskrivet i kalendern ;) VÄLEN!!

2009-07-23 @ 13:27:03
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback