"well, the economy sucks, but hey: britney is back!"..




På söndagen ringde telefonen strax efter 8. Jag som hade fixat ledigt för att kunna sova ut efter lördagens dubbelpass och efterföljande party med vännerna fick rädda the old people då vikarien var sjuk. Mådde inte speciellt bra den första timmen kan jag säga..

 
Oscar



Idag började en ny kurs.Teori blir nu praktik. Bild, musik och rytmik, drama och flera veckors praktik, jag tackar!

 

Tog mig en härlig promenad i snön som var kvar och myste med gott sällskap resten av kvällen. Det är najs när man känner att man har tid att göra annat än att plugga.



John ME med Amanda Jensen - Love is my drug.





Kommentarer
Postat av: sof

ja, asgrymt! och du, det är faktiskt heeeelt OK, tro det eller ej ;D



va bra! då undrar vi bara vad jenny har att säga om den 13:e. puss honey, vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback