odd molly <3

Vi har sedan kursstart fått öva vår kreativa sida. Drama, musik, rytmik och bild. Det är som att hela klassen har förvandlats, fyllt på energiförrådet. Alla njuter av varje lektion och vi skrattar och har riktigt roligt. Det är väl så det ska vara hela tiden? Denna kursen har vi över 5 veckors praktik, med smygstart imorgon! Kan inte bli bättre..

 



I torsdag åkte jag hem till kusinjosefine och hennes familj, efter lite kökstid blev det tacopaj till allihopa, mums!
I fredags blev det middag med Nicole, efter mötte vi upp Sarah och tillsammans gick vi hem till mig och myste. Sarah åkte senare hem till borås och jag och Nicole gick ner till vasastan och träffade Sofia och Simon.
I lördags var det dags för släktkalas i torslanda, Elin fyllde 2 år! Nu är det snart dags för det fjärde kusinbarnet, big mama Anna var en riktig tjockis :D

  
  

Efter kalaset följde syster med mig hem, slappade och hjälpte mig att locka håret, oj vad tid det tar! När hon åkte ner till stan för att fika med sina vänner kom Nicole och Sofia. Det blev partey, musik och drinkar. Åkte till en inlfyttningsfest i högsbo, helt okej. Något jag dock inte kan förstå mig på är varför folk har politiska diskussioner en lördag kväll på en inflyttningsfest? Snacka om att dra ner stämningen en smula, haha. Tog oss tillbaks till stan, åt lite mat sen var vi för trötta för att festa vidare. Men det var en fin lördag i gott sällskap!

  
  

Söndagen var en riktig vilodag. Promenad runt gunnebo slott och en massa tvtittande heela dagen.

  
 

Summan av kardemumman. En superhelg tack vare alla underbara människor!



Idag har jag shoppat, och det var jag värd.

  

Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

Oh jaaa, vilka bilder. hahaha från priminixen..HAHA älskar dem. Ojoj. Vi måste göra om de.



Och klänningen är du värd sötnoooos :)

Postat av: Lisa

Guvd vilken fin klänning! Du passar i Odd Molly! Är du på pedagogen nåt eller? Pusss

2009-01-27 @ 18:13:39
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback