Jensen's Bøfhus..

Att vara ledig och inte ha något skolarbete hängandes över en är verkligen hur skönt som helst. Igår efter jobbet och idag har jag njutit!



Igår blev det middag på Jensen's Böfhus tillsammans med Nicole, Sofia och Claudia. Ett riktigt mysigt ställe med god mat vid brunnsparken, nordstanshuset. Det är synd att man inte har nån miljon i bakfickan och är ledig varje kväll så man alltid kan äta ute med fint sällskap. Missa inte glassbuffén!
 
  
 

 
Kom för övrigt på att jag vart på Jensen's en gång innan, men i Danmark när jag var yngre och på cykelsemester, ja erkänn hurtigt! Det var dock inget bra minne då pappas stek skickades tillbaks till köket ett antal gånger, om jag inte minns fel så fick alla barnen glassbuffén gratis, och möjligtvis gratis vin till de vuxna? Det där med minnet alltså..



Klockan 11 i förmiddags väcktes jag av att Lisa ringde för att bjuda hem mig på lunch, och så blev det! Efter att jag vaknat ordentligt och gjort mig iordning begav jag mig mot lägenheten vid eklandagatan. Superkocken bjöd på en sån god lunch att jag verkligen ifrågasatte mig själv och mina egna kunskaper i köket, det var ett tag sedan jag åt så gott hemmalagat, haha. Efter lite samtalande och tittande i fotoalbumet hon höll på med vandrade vi avenyn ner mot pedagogen, Lisa ska ju också bli lärare så jag fick ge henne en liten rundur inför skolstarten på måndag! Efteråt blev det shopping, en klänning och ett halsband, ojoj. Man vill ju vara fin om det blir party imorgon!

  



so long..

Kommentarer
Postat av: sofie

Du lär inte bli besviken på Förnuft och känsla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback