"Det är inte lätt att vara gift när man ingen kärring har"..

Ibland är man borta ett tag, för det finns ju andra saker att göra än att sitta vid internet under all sin lediga tid. Sen nyår har jag jobbat och pluggat. Och det fortsätter. Nya jobbet är fina fisken!

Hemtentan har man glömt av under jul och nyår men nu är det sista racet, torsdag: inlämning. Good luck.



I fredags blev jag hämtad av mor och far efter jobb i kungsbacka. Mot Ikea för att köpa tvbänk. Sedan till tuve för att byta upp sig från en 24tums tjocktv till, ge mig applåder, en 28tums tjocktv. Men jag är inte kräsen, funkar grejerna så funkar de, good shit. Tvbänken som egentligen bara ska användas till platt-tv fick sig två stödben som far min så snällt sågade till. Nu är det bara sladdarna till de två bakre högtalarna som ska fixas sen ska jag bjuda de som är intresserade på en riktig filmkväll där ljudet är super och tvn inte står snett, haha.




Igår: lunch med Matilda, sedan ett försök att rädda världen, eller någon i världen.
Geblod.nu

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Laila Bagge är favorit. Blondinbella var ju grym. Jag tycker hon är så jäkla rolig! Hon vet ju verkligen hur man provocerar och hur man ska få uppmärksamhet! nä,jag är på bellas sida! :D lycka till med plugget nu raring. du är så duktig. puss

2009-01-11 @ 16:38:28
Postat av: jenny

Laila Bagge är favorit. Blondinbella var ju grym. Jag tycker hon är så jäkla rolig! Hon vet ju verkligen hur man provocerar och hur man ska få uppmärksamhet! nä,jag är på bellas sida! :D lycka till med plugget nu raring. du är så duktig. puss

2009-01-11 @ 16:38:43
Postat av: Lisa

Jo, det är ju sant! Sorry...Ville berätta när allt var klappat och klart liksom! Vad gör du i veckan? pUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback