After work + MANIMAL..

Äntligen helg! Som dom har ringt och tjatat för att jag ska jobba imorgon, men icke. Jag är välförtjänt denna lediga helg! Den började bra idag och kommer fortsätta så, det är jag säker på!



Började veckan med ett seminarie, det gick bra och hjärtat kändes något lättare när lektionstiden var slut, jag och Karin firade med att shoppa, tjohoo. Efter det har dagarna lunkat på sådär, är riktigt omotiverad när det gäller båda praktiken och att plugga, även fast det är roligt det vi håller på med just nu. Någon som kan hjälpa mig att hitta inspiration?

I onsdags fick jag äntligen kollat upp mina fötter. Inlägg ska det bli, insåg att jag inte går särskilt bra, men nu ska det bli ändring!
Igår träffade jag Lisa och även då kollades det i affärer, jag slösar inte så mycket som det låter! Middag åts på jensen's, gottgott. Fick köpt Leva vidare boken av och med Lasse Gustavson, som jag letat! Hade verkligen velat gå på en föreläsning med honom men det verkar inte finnas någon inbokad här i närheten den närmsta tiden. Det ska däremot vara en kväll i Malmö där Lasse och Thomas Petersson blandar allvar och komik som hade varit riktigt intressant att gå på, men inte kan man åka till Malmö för det?





Efter praktiken idag träffade jag Malin på kungsbackastation, åkte in till stora staden tillsammans och kollade runt i affärer. Mötte sedan upp Karin och hennes vän och satsade helhjärtat på after work. 

  
 

Hade redan innan sagt att jag skulle hem tidigt och plugga, och detta gjorde jag med bravur. Applåder- ja tack. Det gick så smidigt att jag vandrade ner med mina dåliga fötter till Sticky vid 22 tiden. Där träffade jag Jenny och Nyman m. fl. Kungsbackabandet  MANIMAL som man följt sen kingston- tiden har släppt sitt debutalbum och realesegigget kan man ju bara inte missa. Riktigt grymma killar det där må jag säga! Förövrigt njöt jag något enormt, vad jag saknat att gå på konsert! Nu blir det till att gå in på ticnet och kolla läget!

 



Imorgon ska jag plugga och städa iordning, sen kommer Nicole och Malin för att äta och förfesta, parteeey! Skulle egentligen på inflyttningsfest hos Lisa och Marcus med den sistnämnde är sjuker så festen är framflyttad till nästa helg! Då ska även min bror flytta till sin lägenhet.

Torsdag den 5e blir det stand-up för mig och Malin, bordet är bokat och vi ska ha en riktigt rolig helkväll tillsammans! Annars brukar det vara 2 komiker, men kvällen till ära kommer 4 att finnas där, tjohoo.

Det är mycket som händer de närmsta veckorna, hoppas man hinner och orkar med allt..


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback