"Men det är ju för flott för att vara sant!"..



Där var jag igår med Nicole, Ida och Marina. Ibland är det så skönt att bara åka iväg med sina vänner, ta sitt pick och pack och fara, även om det bara gäller en halv dag. Det fanns tyvärr inte så mycket att hänga i granen som det brukar, men jag fick köpt nödvändiga saker till lägenheten samt träningskläder, och det är ju inte fel! När man är en filmälskare som jag måste man ju åtminstone fynda en film under ett besök på gekås, igår kom jag hem med Sunes sommar, love it!

Denna dag har bestått av praktik och träning. Mötte upp Kristina för en promenad efter joggingturen och hamnade till slut hos Matilda J. Hon har ju flyttat in i ett lägenhetshus brevid mig! Snart är alla samlade här inne i Göteborg, the old gang. Även Emma var hos Matilda, kul att träfa tjejerna igen!

So long..



Måste för övrigt skaffa inlägg. Nu får det räcka, jag kan ju inte gå så snett med fötterna att jag går sönder min skor, eller ännu värre: har ont när jag tränar. Skärpning Maria!

Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

du är så duktig som går ut och går ofta. keep up the work :) vill bo nära dig jag maria :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback