monica-smycke.com




Fick för ett tag sedan reda på att en granne hemma i Onsala har en liten smyckesverkstad hemma. Min kära mor hade varit på besök och kollat in alla smycken och var nästintill chockad över hur många hon hade gjort. Mor gav mig länken till hemsidan och mycket väl fanns det massvis med smycken i olika former och smaker, något för alla om man säger så! Igår gick jag och syster hemifrån en stund tidigare, när vi skulle ta bussen in till Göteborg, för att kunna kolla med egna ögon. Så mycket fint! Själv är jag mer en armbands människa, och många av de armband jag kollat in på hemsidan var mycket finare i verkligheten. Tänkte, som ni säkert redan klurat ut, tipsa er om denna hemsida. Armband kostar 75kr, halsband 100kr. Antingen kan du följa med mig till Onsala och kolla på smyckena eller så kan du beställa från hemsidan. Det översta armbandet skall jag köpa, det andra har syster redan beslagtagit.

monica-smycke









Kommentarer
Postat av: Therese

Söt du är!! Det värmer :)

Och fyra dagar är ju inte så långt, egentligen, skönt att man ser slutet iaf!

Pussar

Postat av: Lisa

Då tar jag det tredje! :)

Jättefina! OCH billiga! puss

2009-12-14 @ 21:33:35
Postat av: sof

så fina! jag gillar det svart/turkosa :)

2009-12-15 @ 11:30:14
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback