Lucia Movie Night!..




Imorgon (läs idag) skall jag, Karin och hennes kompis Jessica på Lucia movie night på bergakungen. Med start kl 23.30 blir det premiärvisning på tre hemliga filmer. Ett perfekt event för en filmälskare som mig, som verkar uppskattas av många andra då det nästan var slutsålt dagen då de släpptes. Har varit på lussenatta innan men då på lilla Facklan i kungsbacka, kan inte säga att jag varit supernöjd med filmvalen där så jag håller tummarna för att sf och bergakungen lyckas bättre! Behöver väl inte uppmärksamma att jag kommer vara dödstrött på söndag, men vad gör man inte för lite film?

 



Kommentarer
Postat av: sof

åh, ja hoppas det blir tre bra filmer! hade gärna också gått på lucia movie night idag om det inte vore för glöggfesten hos elin. ha en grym filmnatt nu då kompis!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback