Vad vore väl en bal på slottet?..

Åh, underbara sovmorgon! Gick ändå upp hyfsat tidigt för att försöka ta tillvara på dagen. Fick mitt första samtal av Nicole och strax därefter möttes vi upp vid järntorget för att leta balklänning till hennes syster. Man fick allt lite flashbacks från balen och studenten, och helt plötsligt stod man där själv i provrummet, haha. Trevlig torsdagssyssla. Vad sägs om denna klänning efter en vecka i solen? Herregud, vad blek man är...



Åkte sedan till mormor i Askim, hon ringde mig igår och ville bjuda på en lunch/ middag. Vi hamnade till slut här hemma hos mig och åt den gooda middagen som hon lagat. En mysig stund fick vi tillsammans, hon är allt bra min mormor!



Kom hem för ett tag sedan från en härlig promenad i slottskogen med Simon, kan inte sluta att njuta av att bo i storstan, centralt och nära till allt och alla. Nu sitter jag här i soffan, kollar på criminal minds och de fina påskliljorna jag fick av mormor.



Imorgon blir det studiebesök på universeum med skolan, skall blir intressant, har ju aldrig hunnit besöka stället! Efter det blir det jakt efter den perfekta outfiten till 90-tals festen hemma hos Sofie och Oscar nästa vecka och sen avslutas dagen med ett besök på Hard Rock med Carin, Karin och Sandra. Can´t wait!

Take care..

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad fin den klänningen var på dig! Man skulle ju inte tacka nej till en anledning att få ha på sig en fin klänning igen ;)

Kanske kan ses nästa vecka? Om du har tid. Jag har ju iaf lov :P

Postat av: Nicole Galvez

söööt hon är!

2009-04-06 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback