Allt ordnar sig tillslut..

Jag är riktigt omotiverad. Jag är inte det minsta intresserad av att plugga, av att läsa alla böcker och häften. Jag är trött på folk som inte hör av sig när de själva är de som tjatat. Jag orkar inte förbestämma allt - för vem är sugen när man väl är framme vid det bestämda? Jag är trött på att hosta och jag har snart inga näsdukar kvar. Jag har ångest, jag är sjuk men ändå känns det som att jag måste gå till skolan imorgon. Jag måste bli frisk, på torsdag är det Coldplay i Sthlm. Jag behöver köpa dvdhyllor, ikea någon?



Jag älskar att hänga över fönsterkanten, blunda och andas in den kalla luften på kvällen. Jag är tacksam för min lägenhet, att jag hade sådan tur. Jag tycker om Matilda, att hålla henne sällskap på jobbet och prata ut om allt som händer i livet över en kopp kaffe. Jag börjar få tillbaka lusten att måla, jag älskar att kladda. Jag är glad för att min basgrupp fungerar så bra, vi är bäst och jag är så lycklig och glad för min kusin Anna och hennes André som ska få barn i februari.




Kommentarer
Postat av: jms

jadu. du skrev så ofta att du tvättade så jag blev riktigt fundersam. kalla mej äcklig men jag samlar på mig så mycket tvätt som möjligt. typ använder upp allt i garderoben innan jag tvättar. jag gillar inte att tvätta. låter lite snuskigt, men det är riktigt tråkigt att tvätta. viktigt vetande du. andra helgen i oktober - skövde? är du på? jag ska ha tvättat innan dess. puss

2008-09-15 @ 10:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback