Summan av kardemumman..



Även om jag tar händelserna i fel ordning börjar jag kvällens inlägg med att visa det fina soffbordet jag inhandlat idag. Tack vare min snälla far tog vi oss till älvängen och hämtade det. Passar jättebra! Nu ska det andra bordet bort och en fåtölj in! Den riktiga borren kom med och nu är även en del krokar, en tavla och spegeln uppsatt. Tack käre far!

 
 



I lördags kl. 11.27 rullade jag in med tåget i Skövde och möttes upp av mina fina vänner. Ett besök hos sjuksköterskan Jenny var det äntligen dags för! Roligt, det är bara förnamnet om man ska sammanfatta visiten. De fem stjärnorna som levde livet var: Sofie, Mary, Jenny, Lisa och Anna!

   
 

Dagen började med shopping, inte så bra för plånboken- men en självklarhet! Anna ville köpa bh, Size of a head? Jenny inhandlade en finfin mössa att värma sig med i kylan. Listan kan göras lång men den ska vi inte ta upp här. Ojoj.

 

Innan maten blev det lockning av allas hår utom mitt, jag hade mina egenodlade "dreads" i snygg rockabillyuppsättningalabalen2006, haha. På menyn stod Tacos, alltid en favorit. Tillagningen skedde i det lilla studentköket med två plattor, inga skärbrädor smälte sönder, yes!

    
  Fina flickor.

Eftersom att man inte kan festa med tom mage drog drickande sedan igång ordentligt. Drink, efter drink, efter drinkar. Se själv hur kvällen artade sig. Vi hade riktigt roligt och de andra studenterna i boendet undrade nog vad Jenny dragit igång. - Hon tog bara igen för alla andra kvällar hon varit lugn, vad annars?

  
 


En av de som bytte skepnad under kvällen var Lisa. Inte nog med att hon alltid ska tillbe djävulen, hon ska även leka städare när hon har tråkigt i kön till krogen. Skärpning kvinna! En annan kvinna som jag inte trodde fanns länge är Pandora, men hon finns, och hon var i skövde på bogrens, där vi festade loss. Oh my. Även om det var underhållande kanske det är dags för denna kvinna att skärpa sig med? Mohahaha..

 

Efter lite sömn i Jennys jättefina lägenhet blev det "morgonmys". Packning, frukost och sedan tåg hem. Tack för en underbar helg Jenny! <3




Over and out.

Kommentarer
Postat av: fis

bordet är skitsnyggt! ser fram emot att se det IRL :P tack för den härliga helgen sweetie! pusspå

Postat av: mor

Jättesnyggt bord och höstpyntning!!!. Jösses vad snyggt du har det, fötöljen blir nog kanonbra.Så du trodde inte att jag kunde skriva kommentarer, inga höga tankar om din gamla mor!!! Puss&kram älskar dig. Välkommen på torsdag.

2008-10-13 @ 21:31:05
Postat av: jenny

fasen vad jag gillar bordet! vilka roliga bilder också!! men alla fick fina singelbilder utan jag, som fick en mongo-singelbild? what's up with that? köööss.

2008-10-14 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback