www.bandit.se..

Jag var på bio i tisdags. Bond, James Bond, den var dålig, BAD. Väldigt tråkigt då den förra var bra. Men så är det. Jag och Matilda var nyttiga, avstod från popcorn och åt russin. Inte för att det är speciellt bra i stora mängder heller.. Haha.




Jenny och Rebecca är i Stockholm, jag är avundsjuk, jag vill också vara där, shoppa och festa till det, komma bort, andas.. Bättre blir det inte att man dödar tid med att gå på stan när man är en fattig student. För när man inte letar hittar man, och jag har hittat: massor! Men det går icke, denna månaden har alla pengar gått till räkningar och mat, samt ett par fingervantar. Ibland leker livet..


I onsdags var det redovisning av våra intervjuer från den verksamhetsförlagdautbildningen. Det gick bra, seminarieledaren slaktade oss inte, tack och lov, så vi väljer ett av två alternativ: antingen gjorde vi bra ifrån oss i basgruppen, eller så var hon extra snäll mot oss då vi är nya i gruppen. Jag röstar för det första, för vi är grymma. Förutom att vi arbetar bra ihop så har vi sjukt roligt, och det behövs för att man ska orka med allt..
Sandra vill åka utomlands, Calzone tar till med det hon hittar i väskan när hon är trött på att plugga, Karin kör på kroppsbyte + är rädd för att framstå som hon som alltid kommer försent + gillar rutschkanor, speciellt de som är utsmyckade till dinosaurier.. Tung pung, internt, det ska vi inte utveckla här. haha. Bilderna talar för sig själv...

    
  



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi får spara ihop Mary så kan vi åka till Huvudstaden sen! Ha en underbar helg! Idol tillsammans nästa fredag?? Pusss

Postat av: sofie

tack så mycket sötnos, det hade vi! jag håller med dig om bond, BAD. inte alls som föregångaren.. som jag faktiskt gillade trots att jag inte är något bond-fan. puss

2008-11-23 @ 13:30:15
URL: http://fisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback