- "Det är fantastiska närbilder. Bono petar dig på näsan"...

Är återigen i Onsala, myspys.. Och det är väl tur det, god gratis mat och fint sällskap. Har precis ätit pannkakor med systern min, snart kommer mor hem från jobbet. Far är i Danmark med arbetskamraterna, vissa roar och har sig :)



Början är sådär.. Men sen så ordnar den upp sig.. Gavin DeGraw är bra, oh ja..

 



När jag slutade praktiken i tisdags gick jag till biblioteket för att lämna tillbaks en del böcker från förskolan. De hade utförsäljning av gamla böcker så jag rotade runt bland lådorna. När jag var liten brukade jag alltid kolla på Pelle kanin hemma hos mormor, en av Beatrix Potters alla sagor.. I en av lådorna hittade jag tre andra sagor av henne, så vemodigt!
Idag träffades basgrupen på biblioteket för att plugga lite. Självklart, blivande förskollärare som vi är, slängde vi oss över barnböckerna, andra omgången för mig, haha. - Fyll en stor påse för 20kr. Vem vill inte fynda lite gamla biblioteksböcker, haha. Jag hittade en massa böcker om Bert, inklusive hans dagbok, min vän Percys magiska gymnastikskor och en del andra som förskolan ska få. Sofie, samla på dig! :P

Herregud, vad skit man köper egentligen.



Den 27e december blir det ös. Barnen Holmberg ska bjuda sina föräldrar på en ultimat 3D show. Och vad blir inte bäst om inte en konsert med U2 som far min älskar. Ska bli riktigt häftigt!
http://www.u23d.se/
- "Det är fantastiska närbilder. Bono petar dig på näsan". Haha, cooolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback