Barnvakt och lägenhetstjafs..


Så var denna vecka slut. Tiden går så sjukt fort.

Idag har vart och Olle vart igång, cyklade blandannat till gropen - ett stort område där de byggt till riktigt tuffa och stora hopp. Kidsen älskar det, fast goa Olle vågade sig bara på de minsta, men jag förstår han, haha. Nästa söndag blir det nog ett till besök. Jag borde ladda och ta med mig en bättre cykel..

Imorgon blir det till att ringa lägenhetstjejen, hon får allt snabba sig annars tappar jag tålamodet och ringer ägarna. Och om detta blir fallet så lär jag vara rätt uppriktig, något jag inte vart fram tills nu, snarare för snäll för hennes bästa..
Fick för övrigt besök av kusin Jessica idag, hon kom förbi med min soffa.

Köpte nya glas igår. Orrefors mingle tumbler, i bronze. Riktigt fina.

Hittade en sida där man kan blanda ihop sina egna färgpaletter, orkar inte ge ett exempel nu men kolla in sidan!
www.colourlovers.com


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback