DELL XPS M1530..




Har äntligen fått min nya dator, en dell xps m1530. Trots att jag gillade den andra starkt så ångrar jag mig inte att jag valde en helt ny efter allt tjafs. Mycket bättre upplösning, längre batteritid och mer utrymme för samma peng, vad mer kan man begära?


image28


Har äntligen skrivit färdigt första utkastet av mitt arbete, allt slit tillsammans med basgruppen lönade sig så nu kan unna mig en ledig torsdag utan dåligt samvete. Upp till bevis är det som gäller på fredag då Lena ska dömma ut allas arbeten, ska vi få skriva om allt från början eller är det bara finslipning som gäller? Hoppas på det sista, då blir det mer tid över till gestaltningsuppgiften, samt fler lediga dar och det är aldrig fel.



Mary wants:
Den vita skärmen från Samsung och ljudsystemet från Logitech
image29

image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback