Onsdag..




Idag har jag och min syster varit hos kusin Jessica..

Mormor Gunvor
Moster Titti
Kusin Jessica
Kusindotter Nea

Mormor
Mamma
Barn
Barnbarn

 Nea och moster Titti.

 Kusin Jessica och Nea.

 Syster och Nea.

 

Neas nya favoritleksak, mobiltelefonen. Det fick stå ut med mycket dregel.






Fick en stor spegel med mörkbrun ram samt en pall med finfin kudde av moster Titti, hämtade även de tre borden hos moster Barbro. Tre bord i olika storlekar där man man gömma de mindre under den största, om ni fattar? Fick mig ett spel, då de inte var så supersnygga, och börja slipa när jag kom hem. Nu, någon timme senare med fruktansvärd smärta i handleden så har det minsta bordet blivit helt okej, om man jämför med hur det såg ut innan. Men det är roligt att fixa och dona, pyssla. Kommer bli snyggt sen när alla är färdiga, om jag blir färdig. Haha.



Det nyslipade till höger är något snyggare va? Ska nog byta till nya mosaik/ kakelplattor också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback