Alcogel..


Detta är min nya bästa kompis, används hela tiden, alltid. Känns som att det kommer torka ut händerna snart. Men inte än så länge.
Fick finbesök idag. Mamma var och duschade medan jag satt i mitt rum och kollade serier på datorn, hör att något kommer in genom dörren där uppe och tar sig upp i köket, det raspade så härligt på golvet. Springer upp, riktigt förberedd ifall det skulle vara någon inbrottstjuv (ja, jag tänkte tanken), och ser till min förvåning att det är Ville, grannens hund som jag brukar gå ut med. Han är härlig den hunden, brukar alltid stå på balkongen och "säga" hej då tills jag kommit tryggt hem efter en långpromenad. Undrar om man kan lita på att han försvarar en om man träffar någon otäcking. Haha.

Sofie, ser fram emot guitar hero, melondrinkar och framtida golfrundor. Öva, öva, öva..

Kommentarer
Postat av: ssk.j.

handsprit är en jäkla bra uppfinning. det fiffiga är ju att den är återfuktande så du behöver inte oroa dej. det bästa är egentligen att inte tvätta med tvål så ofta, det är jätte-uttorkande. isch. men när det handlar om caliciviru (vinterkräksjuka) då ska du först tvätta med tvål noggrant och sen avsluta med riklig mängd av handsprit. för tvålen är hårdare på den sortens basilusker än vad spriten är. bra att veta. annars räcker det med sprit för det mesta. tjaaat. puss

2008-07-22 @ 23:29:52
Postat av: Anonym

Maria, allt det där ser jag också hemskt mycket fram emot ;P Puss på dig

2008-07-26 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback