Man kanske skulle skaffa sig en bonde?


Studentdieten, den går man på ibland. Har pluggat som en galning de senaste dagar. Det har resulterat i jag glömt av att äta. Hemma hos Karin igår levde jag på enbart knäckebröd, isvatten och glögg. Bra jobbat säger jag, dåligt säger mamma. Haha. Manuset för hemtentan är inskickat, på fredag blir det feedback sen är jag nästan, nästan ledig fram tills den 19e januari. Ledighet från skolan blir dock till jobbdagar, men jag tackar inte nej till pengar.

Karin hade köpt en tomtedräkt till sin katt, stackars. Haha.



Jag vill välkomna
Lisa och Marcus till staden Göteborg. 
Grattis till lägenheten!  :D





Kommentarer
Postat av: jossan

tänkte just säga till dig att blogga ;) älskar trailern till körslaget! grym. snygg erik är verkligen snygg.. ;)

Postat av: Lisa

Håller med Jossan! Fan va snygg han är. PÅ idolfinalen när han satt vid pianot. Wohoooo!!

Tack hjärtat! Vi är så glada! Puss

2008-12-18 @ 12:05:08
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: sara

hahahaha vilken sööt katt :D

2008-12-18 @ 12:13:23
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback