www.SOUK.se

Söker man på ordet Barbie får man upp 1550 sökningar på tradera. Inte för att jag leker med barbiedockor längre, men jag hittade en auktion på just Tradera, genom SOUK, som var något intressant. Några svenska kändisar har fått designa sina egna barbiedockor och pengarna som de säljs för går direkt till barncancerfonden. Sådant gillar Mary, yes indeed. Välgörenhet alltså.

Dessa två är mina favoriter:

Designad av Miss Li.


Designad av Amy Diamond.



Detta är den docka som har det högsta budet: 2000kr.
Designad av Carolina Gynning.
Me not really like no.






Jag är riktigt sugen, brukade gå på lussenatta på Facklan förut. Fast då snackar vi b-biograf med b-filmer. Detta är ju äkta vara i storstaden. Och om du vill festa till det lite extra, betala dubbelt så får du plats i VIP- salongen. Endast 440kr, haha. Läs här.

Kommentarer
Postat av: Nyström

shit!!! 2000kr för en docka? de är ju sjukt!

kanske borde sälja nån gammal leksak för 30000 eller nåt?:P

Postat av: Matilda Örnmark

Men du läser väl blondinbellas blogg där har det ju stått ett flertal gånger.. hennes är finast! ROSA som dem skall vara!!LOVA

2008-12-10 @ 08:19:28
Postat av: Therese

http://www.newsdesk.se/view/pressrelease/coldplay-till-sverige-i-augusti-259735



Är du du sugen eller? Eller?!?

2008-12-10 @ 09:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback