IDOL 2008

En sak som jag glömt nämna är att jag var på fredagsmys förra veckan hemma hos Anna med en massa fina vänner. Vi drack glögg och gjorde knäck, kollade idol och pratade en massa. Mysmys.

 



Jag glömde även nämna över stjärnvinsten som Karin vann, herremylord.
Men vem vill inte ha en jättepapegoja? Haha
Karin gillar gosedjur, märks det?

  



Julpyntet är framme och igår var det lussefirande på förskolan. Riktigt mysigt och barnen var hur duktiga som helst!

  



Har vart i Onsala i två dagar nu, hostat ikapp med min syster. Mor och far är i Danmark på miniweekend, naawh, så vi har fått hålla i det stora julbaket själva. Jag försökte mig på en pincettång, lisa en ballongvisp samt en manet. Sen blev det självklart en massa hederliga vanliga också. Med saffran och utan. Ska det vara lussebullar så ska det vara hembakt..

  
 
 

Vi har även sysselsatt oss med att se på Idol finalen. Men vad händer inte precis innan röstningen avslutas? Jo: fyran slutar att fungera. Alla andra kanaler fungerade precis som vanligt utan fyran. Ibland blir man riktigt pissed. Men, med lite hjälp av piff så fick vi reda på att Kevin vann, det var han värd.

Over and out - med en låt: Ane Brun - Are they saying goodbye


Kommentarer
Postat av: Piff

I got your back ;)

Postat av: Matilda Örnmark

Underbart tjejen! har du lärt dig baka lussekatter nu? kommer du över med en till mig på jobbet kanske;)

2008-12-14 @ 17:12:49
URL: http://diariomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback