Om en dag smäller det..

Nu börjar det arta sig. Åkte in för andra gången idag med ett lass grejer. Imorgon blir det att ta de tunga grejerna, och allt annat. Sen bor jag i lägenheten, då flyttar jag hemifrån.. Haha, sjukt ändå. Kommer nog bli ensamt i början, kännas sjukt att inte springa upp o ner i huset. Men jag hoppas att folk kommer och hälsar på så jag får lite sällskap, ni är välkomna!

Idag var en bra dag på jobbet. Kom dit och har nog aldrig vart så trött innan, men det övergick snabbt till sjuk energi.. Har vart riktigt peppad inför flytten, Heivi tyckte nog att det var underhållande.. Hon berättade även en sak, i samband med att alla blev bjudna på smörgåstårta på jobbet.. Vi vikarie har tydligen varit superduktiga denna sommaren, över förväntan, bättre än ngn annan sommar.. Så the boss beslutade sig, genom de ordinarie som sagt sin åsikt, att bjuda oss på ngt extra.. Thanks. Hon berättade även att de ordinarie ringt till chefen och pratat om enbart piff och puff aka Joss and Mary -Josefin och Maria. Vi har tydligen vart de bästa, lättlärda och har mycket att ge.. Och det känns sjukt bra,, detta är vi värda. Från att komma på öppet hus då vi inte visste vad vi skulle göra under sommaren till att vara bäst i "klassen", på ett jobb vi typ prioriterade sist på listan över önskemål.. Men jag sa det Joss, att det nog skulle bli en bra sommar, och det har det varit, och det som kommer de närmsta veckorna gör det bara bättre! Vi ska vara grymt nöjda, det är iallafall jag! Endast en vecka kvar på hemtjänsten och en på majblomman, sedan är det semester i tv veckor, varav en i bulgarien.

Nu ska jag fixa iordning lite flyttlådor, mamma tjatar hål i huvudet på mig, hon tar väl säker ut det sista nu när jag inte ska bo hemma längre så jag ignonerar hälgten.. Men hon är fin min mami, och pappa med. Underbara själar som alltid ställer upp.

- Love.

Kommentarer
Postat av: Piff

Är super nöjd med allt.. tänk att de kunde bli så här bra.. men vi förtjänar det.. vi har slitit our buts off.. utan att överdriva.. vi ses sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback