Måndag..

DEN VA BRA DÖH!!
- Dagens går till Joss från Mary, vassegod.

När jag åkte från jobbet idag och skulle ta spårvagnen från korsvägen såg jag brandbilarna vid huset som började brinna sent igår.. Blev så nyfiken att jag sökte över internet vad som hade hänt. Då fann jag denna kommentaren...

Vi har inte branden under kontroll, sa Bo Holmberg på räddningstjänsten..

Fick inte med hela nu, de jävlarna har ändrat texten..Haha, Men han kommenterade lite under släckningsarbetet igårkväll. Lite häftigt.. Min papi liksom. haha. Han är bra..

Det blåser rätt mycket här uppe på sjätte våningen.. Ibland så mycket att det känns som att väggen ska flyga in i rummet, haha.. Och det har regnat konstant hela dagen, vart tar regnet vägen..

Kan inte någon köpa mig en matta? Jag behöver en matta, det ser så sjukt tomt ut här.. :P

Kommentarer
Postat av: sof

vi behöver också matta :P men de jag vill ha är så dyra!

2008-08-05 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback