Snälla söta rara Maria, kan jag få ett päron till?

Jag lär ungarna att uppföra sig, haha. Till skillnad från vissa delar av partysällskapet i lördags på kräftskivan, då de efter en tur till statoil kommer tillbaks med inte mindre än- just det, två skyltar. Behöver jag tillägga att trots dåligt samvete då man känner personal på stället där de kommer ifrån, var det sjukt roligt. Oh ja. Haha. Men herregud, ibland måste man dra till med sådana grejer, man måste känna att man lever ibland, eller? :P




Den där soliga sommaren har försvunnit, det bara regnar hela tiden. Iallafall här i onsala. Yes, i onsala är jag. Känns riktigt skumt, och jag vill tillbaks till lägenheten. Har ju alla saker där, plus en säng att sova i istället för en soffa, men jag är inte kräsen, haha. Gratis mat är inte fel heller :P

På torsdag är det Sticky som gäller. Kusin Max kommer ner från sthlm med sitt band och spelar.. Ska bli skoj, med party och grejer! Fredag blir lika festlig, lite inflyttningsparteey med utgång.

Snart bär det av till Bulgarien, onsdag nästa vecka, behöver jag säga något?
 

Har man vuxit upp på "landet" kommer man nog alltid komma tillbaks dit. Iallafall jag, aldrig att jag kommer bo i storstan för alltid. Att ha det lugna, kunna cykla ner till stranden, det är livet, på sommaren iallafall. (Den återkommande handbilden med bär i, haha. Fult men gott. Mooget.)

    
 



Jag bjuder till det med dagens idolbild.. Här får ni min grymma mormor.. "Hon langar posen" som min syster sa!


Kommentarer
Postat av: jenny

din mormor är fett ball. den rätta minen också :D

din lägenhet är sjukt fin dear. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback