First We Take Berlin och Ernst Kirchsteiger..

I torsdag var det sticky som gällde. Hela familjen var samlad och kusinen från sthlm spelade med sitt band.. De var grymma, bättre live än inspelat.. Efter åkte de äldre hem och vi festade vidare med bandet, jag och kusin Josefine. Stackar Joss mådde inget vidare och åkte hem hon med.. Som sagt, vi festade och hade riktigt roligt tills de stängde. Sedan begav vi oss uppför den långa backen hem till mig.. Det blev självklart "djupa" diskussioner innan alla somnade, hela 6 personer fick knö in sig.. Men det gick fint, tills jag vaknade.. Självklart klockan kvart i sju, och jag kunde inte somna om. Så jag tog mig en morgon promenad, fixade tvättid, pratade med brevbäraren och mer därtill fram tills halv elva då de andra vaknade. Haha. Bra jobbat!

   
 
 

Joss, Mary, First We Take Berlin, Kusinjosefine och Björn.


Kollar just nu på Elizabethtown, småmysig film. Det bästa är ju helt klart boken han får, med beskrivning för vad han ska göra under sin bilfärd, helt underbart med bra musik och allt, för musik måste man ha i bilen!.. Det är sådant jag själv skulle kunna pyssla ihop till någon. Och sådant som man själv skulle vilja få.
Lyssna.. http://www.elizabethtown.com/home.html



"De som vågar vinner." - Man måste utmana sig själv. Det har jag gjort på sistone. Och då mår man bra, när man vågade. Sen om det inte gick som man tänkt sig efteråt så får man väl ta det, och tänka på att man blev "ngr centimeter" längre istället. Well well.



Igår var Jenny och Sofie här, inspekterade mitt boende, hoho.. Mary bjöd på tilltugg som uppskattades, får bli min bjudmat i fortsättningen, haha. Fick jättefina inflyttningspresenter som passade perfekt! En rolig en var tändsticksasken. Vem fanns på om inte Ernst Kirchsteiger och hans citat "Här sitter jag och känner in rummet." Den mannen alltså, jag tål inte honom.. Haha, men rolig är den.Tack: Jenny, Sofie och Oscar!

  





Idag har jag bl.a tvättat, kastat skräp och fått besök av min far. Promenerat bort till Matilda och hjälpt henne med datorn och gjort avenyn för en stund. Om man ens kan säga det. Vi köpte oss lite mat och satt vid storan, lyssnade på inte så bra musik som mix megapol bjöd på och begav oss sedan till diamond dogs där det var möhippemiddag för min kusin. Hon vart lite lätt påverkad, men det är inte så konstigt då de hållt på hela dagen.. Hon hade fått en danslektion, åkt kareoketaxi, målat madonnatavlor som hon fick sälja på stan samt gjort plånbokstricket, det där där man står gömd och håller i ett snöre från plånboken och drar när ngn försöker plocka upp den. haha. Grymt.  När de var på Elite plaza fick hon sig en upplevelse, de var där för att dricka champange och helt plötsligt kom Peter Siepen dit och satte sig i hennes knä med bar överkropp, planerat alltså. Det bör även tilläggas att hon älskade honom för ett antal år sedan. Då han var modell för Kappahl och hon fick en sån stor "docka" i verklig storlek och hade på sitt rum. Haha, kul för henne. Just nu är hon på kajskjul 8 där han är dj.



Imorgon ska Sarah komma hit, sedan KusinJosefin. Vi ska kolla på vår favoritfilm, sitta o grina tillsammans. Haha, den funkar alltid. Vi är så löjliga.



Sanningens ögonblick,  ett sjukt program. Vad är det med folk egentligen.. Bara en tanke..

Kommentarer
Postat av: travelpartner.

du är modig hjärtat.. den modigaste jag vet.. ses snart ;)

2008-08-17 @ 01:44:18
Postat av: jenny

tack själv! det var verkligen jättemysigt i din lägenhet. man fick bra feeling! :) lagade faktiskt sådana bröd här hemma igår. dom blev lika populära här. :) puss.

2008-08-17 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback