Hey ya..



Fick den av Jossan, grymt bra..

Nu är ringklockan fixad, likaså eluttagen. Bra service på detta stället må jag säga. Riktigt skön elektriker som kom förbi, vi pratade gitarrenrdå det självklart inte gick att missa min på väggen, haha. Han brukar dundra på hemma, men grannarna tycker bara att det låter bra så ingen verkar störa sig. "Man bor ju i hyresrätt, inte på lugna gatan" var hans motto, så man kanske vågar dundra på lite mer själv nu efter dessa "visdomsord", haha.. Vänta bara tills ljudsystemet kommer fram.. Nu funkar det som avlastningsbord istället, haha, inte bra..

Fick ett oväntat besök av Lisa för ngn timme sedan, hon hade vägarna förbi då hon kört hem Irma. Fick oss en go pratstund, du är fin Lisa! På lördag blir det kräftskiva hos Jenny den förtjusande. Parteey.

Nu luktar det gooott i lägenheten. Mary har en sockerkaka i ugnen, haha. Jäkla hemmafru.. Nä, men mor och far ska få när de kommer om en stund. De är så snälla att de är på Ikea och köper min matta nu. Tack

Resten av dagen: vet jag inte vad jag ska göra. Sarah verkar inte komma.. Så vi får se..

Kommentarer
Postat av: sofie

det är en sån grön hårig va?! de är fina. finns väl i svart, kritvitt och nån mer färg? vill ha en sån hårig. men den vita är för vit, och den svarta blir nog för svart här uppe.. kanske. ja, på lördag ses vi! så då kan vi bestämma när vi ska ses ja :) puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback