party, ullared, ikea.

Har precis kommit hem efter en kväll med delar från klassen, trevligt har det vart. Begav oss dock från gretas för att få det ännu mer partyy men insåg att vi var för trötta för att fortsätta.. Nåväl, nu sitter jag här, redo för bedtime.

Igår var jag i ullared och shoppade loss, fick köpt riktigt mycket till lägenheten, kaffebryggare och sådana nödvändigheter. Idag blev det en tripp till Ikea och Freeport.. Köpte ännu fler saker, muggar, glas, kastruller och lätt den snyggaste stekpannan jag sett, haha, om det nu är så viktigt? Noooo.. Så nu har jag väl det mesta, fattas bara att måla om så man kan ställa allt på sin plats,, kan dock ske om en månad så det är väl att lugna ner sig..

nu ska jag sova.. so long sweethearts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback