Inet. Medimarkt. Bolagret. Ikea. Chilli..




Idag har jag varit på äventyr med min kära kusin Josefine. Hämtade upp henne i Askim och åkte direkt till Inet i Sisjön. Tog väl en minut sedan hade jag köpt mig en datorväska.. Fin är den, brun med ränder på. Hade ett kort i ett blogginlägg för ett tag sedan.. Luktar dessvärre skumt, får nog vädra den. Vi åkte sedan till mediamarkt, kollade in den snygga samsung tvn som jag vill ha, men det får bli senare det. Tog en sväng till Ikea, köpte saker till köket. Det fanns en sån snygg stekpanna, men kan man verkligen köpa en stekpanna för dess utseende?

u sitter jag här i sängen, blickar ut över mitt rum, som inte alls är så stort som jag fick det att låta som. Har packat i en massa saker i flyttlådor. Har än så länge fyra fulla, samt tre papperskassor med tidningar och vhsfilmer  (som jag absolut inte vill slänga).. Tror inte man fattar hur mycket man har förens man ska flytta, det lilla som jag har packat i är långt ifrån hälften av vad jag har i rummet. Men sen är jag ju en riktig samlare också. Ska köpa fler flyttlådor, sedan ska jag starta ett projekt med lite hjälp från pappa. Ska måla om bokhyllan så den blir vit, och det lär ta ett tag för den är stor. Men det ska bli roligt, gillar ju att måla, även om jag föredrar tavlor och inte bokhyllor, haha.

Imorgon blir det redovisning, teater, lagom kul, not. Maria och teater är ingen bra kombination, tur att jag mestadels ska sköta musiken. Efter skolan blir det middag och lite party hos Karin. De andra ska på klubb hicka på nef, men jag och Sandra ska bara förfesta, kommer ju inte hem. Nattbussar på vardagen är inget alternativ om man bor utanför stan, tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback