Eagles och Unicef.

 
Idag var det kursens första seminarie på humanisten, riktigt positiv till vår nya ledare, hon var inte så farlig som man trodde, haha. Efter skolan vandrade jag upp till Matilda, bokade biljetter till Andy Mckee, grym gitarrist! Sedan begav vi oss till landala området för att leta upp lägenhetshuset. Alltså, det tog typ två minuter att ta sig ner till vasa, haha, det är helt sjukt, man kan ju inte klaga på läget iallafall. Pappa berättade precis att det är exakt 1038 meter därifrån till pedagogen, haha, kan det bli bättre? Observera vilken otroligt intressant information han kan få fram från jobbet.

Även om jag samlat på mig saker i år och dar så är det rätt mycket som måste inhandlas. Hur blir det med möbler, köksredskap, mattor, dammsugare, strykjärn? Haha, detta blir inte lätt.
Kan man hitta en mer passande dammsugare till Mary? Haha, den är änna fin.  

Fortfarande helt slut efter helgens bravader. Party på hardrock i fredags, tåg tidigt till Sthlm för att se Eagles på lördagen, tåg tidigt hem på söndagen. Och på detta startar en helt ny kurs, tjoheej. Men imorgon blir sovmorgon, endast en föreläsning i självaste Kba som startar 15.30. Thank you.

image64

Idag bjuder jag på Eagles, fräscha gubbar, haha.

-

Som stolt världsförälder vill jag uppmana alla att gå in på:
 http://www.unicef.se/
Bidra med en slant till: För varenda unge, eller bli världsförälder du med!
-
Nu ska jag äta apelsin och kolla tvn, take care.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men du, åk till ullared för köksgrejerna ;P
Och leta möbler på blocket om du inte vill köpa dina dyraste drömmöbler än.
Magnus köpte köksbord, stolar och en soffa för 1000spänn på blocket.

2008-04-02 @ 10:32:26
Postat av: joss

hörru darling va vill du ha i inflyttningspresent!?
call me later aligator..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback