kändisar..




det är rätt sjukt hur uppjagad man kan bli av att träffa kändisar, så häftigt är det väl ändå inte? kommer ihåg när min mamma var dagmamma, när hon tog hand om tommys son, det var stort för mig eftersom tommy är trummisen i arvingarna - mitt då största favoritband. några år senare träffade jag på carola när hon skulle ta sig en runda på gräppås golfklubb. jag sprang efter henne för att få hennes autograf - tjena, hallå? senast som idag träffade jag på jakob eklund och marie richardson, de bor på kära frillesberg ett antal nätter och jag är deras städerska. haha. och det var ju mycket att komma med..

på torsdag blir det fotojobb på sticky och på lördag är det winnerbäck konsert som gäller..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback