Party, Ruby, Renegade Five och flytthjälp..

Förra lördagen var Malin, Nicole och Simon här. Vi lagade god mat och laddade för ännu en utekväll i storstan, hamnade på Gretas trots att någon fick en klimp i magen av bara tanken, men vi svängde våra lurviga och fick en lyckad lördagskväll! Nicole blev min sovkamrat för natten, efter scones till frukost blev det en promenad mot mölndal, härlig start på dagen! Här är några pics från Nicole.

  



I torsdag var jag och Malin på stand-up på ruby. Shit, vad roligt det var! Özz Nûjen - David Druid - Ola Söderholm - Aron flam och som bonus teamets egna kameraman som jag glömt namnet på. Vanligtvis brukar det endast vara två underhållare men vi hade turen som bokade in oss kvällen då det var 5! Tror att anledning var att de flesta är på väg uppåt och inte är lika kända som de andra som brukar vara där, men vem säger att nytt är dåligt? Inte jag iallafall, det var grymt! Kommer verkligen gå dit snart igen, kanske Magnus Betnér den 15 el. 16 april? Let me know om du är intresserad!

 



Igår var det återigen besök på Sticky. Bandit fixade festen och Renegade five var bandet som rockade på scen. Så bra musik som det var under kvällen borde det alltid vara!

 



Vaknade imorse av att telefonen ringde, det var ett wake-up call som berättade att det avr dags att ta sig i kragen. Oj vad trött jag var, och det sitter kvar. Fixade iordning mig och begav mig till guldringen och brors lägenhet! Det är klart, det var ju inflyttningstajm! Det gick smidigt, var 8 stycken som hjälptes åt så mycket fixades. Jag var ikeasnickaren som fixade köksstolarna, sto även för att fylla garderoben med alla kläder, och det var inte lite t-shirts den killen hade! Säg något som han inte har, jag blev rätt chockad när jag öppnade en flyttlåda och hittade lite krigsattiraljer. Den snygga gubben köpte jag i bulgarien till bror, det är en krigare som kryper runt på golvet och skjuter hejvilt, som vi skrattat åt den idag!

  



Har vilat en stund efter flytten men nu är det dags att fixa iordning sig, inflyttningsfest hos Lisa och Marcus! So long!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Tack tusen tack !! Du är en klippa. Ordning och reda pengar på freda! En finare syster kan man inte få du är underbar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback