Millefiori..



Nu har Mary skaffat sig en lägenhet. På riktigt. Nu är kontraktet påskrivet och golv och tapeter är valda. Flytten är planerad att ske i augusti, och det gör inget att det skjutits fram så värst. Jobbar ju i Kungsbacka i sommar, och att resten av tiden  tillbringas i Onsala klagar jag inte över..

På torsdag börjar nya mobilen fungera. Har du 3 så ringer du gratis till mig, så ring! :P

Har nu gått brevid tre gånger på jobbet. Känns helt okej inför nästa vecka. Det som kommer krångla är väl att hitta till alla, men det ordnar sig.. Goa arbetskamrater. Synd att en del av dem har semester när man väl jobbar på riktigt..

Imorgon tar jag och syster den svarta faran till Ullared, utflykt systrar emellan. Skämt åsido, angående faran. Den svarta är ingen fara. Men vi har haft en vit, en gul och en grön fara. Haha.
På onsdag, ska det mysas med mormor, och förhoppningsvis med kusinJosefine, Kusin Jessica och kusindotter Nea. Blir nog en promenad i Askim, härligt..
Askim påminner mig om en sak som jag och Jossan skulle gjort för längesedan. Vi kanske ska åka till driving rangen snart? Eller vad säger du? - Jag är sugen..

När man ändå är inne på golf så är det någon som snott med sig mitt golfparaply hem efter midsommarfirandet hos Johan, ge tillbaks det! Det storaa dyra paraplyet kommer garanterat att saknas här hemma.. Så typiskt va, den som tagit med sig det tänker väl inte på att den fick med sig fel paraply. Hoppas det kommer tillbaks. Haha.



Gjorde ett halsband till Sarah i present. Vet inte ritkigt om hon förstod att jag gjort det själv, haha, men det är väl skit samma.. Vill du ha ett tips på var du kan köpa pärlor i lösvikt, kolla in sidan nedan. Man är som ett barn i godisaffären när man är där.. Linnégatan nästa?

http://www.millefiori.se/





där sitter sarah
söta lilla rara underbara...

Kommentarer
Postat av: sofie

då ringer jag gratis, vad bra! :)

2008-06-24 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback