No? No what?

Jag har den senaste tiden följt pappas årliga sommarråd, - sätt upp håret i en tofs så får du mer färg. Kom hem från Bulgarien, nessebar i onsdags. Självklart till ett regnigt Sverige, men what to do. Jag och Joss har haft det superbra. Fick värsta lyxrummet med sovrum, vardagsrum med barbord, två toaletter (?) och en enorm uteplats, vad vi nu skulle med den själva till, haha. Hade vi velat hade vi kunnat bjuda in alla gäster till vårt stora place. Iallafall, en lugn vecka med sol, bad och goda drinkari en härlig omgivning. Tack!
Har dock lite ångest nu, vad hände med sommarens alla veckor. På måndag börjar skolan igen, och även fast det ska bli riktigt skoj att börja inriktningen hade jag inte tackat nej till en veckas ledighet till här hemma. Men så är det väl alltid.

Har verkligen blivit en sådan människa som inte vill förbestämma något. Man känner sig så låst, och oftast känner man inte för det som man bestämde några dagar innan. Har iallafall spenderat några dagar med Matilda, det är så härligt att man ringer till varann och den ena frågar om man har lust o komma förbi och man bara kan ta cykeln på tio minuter. Igår var jag moraliskt stöd på Fysiken, alla trodde att jag jobbade där, haha. Riktigt roligt var det, kanske ett framtida extraknäck, or not, haha.

Köpte träningskort på S.A.T.S igår, med Matilda. Nu är det dags att bli en riktig hurtbulle igen, ska bli grymt skönt. Jag älskar att träna, så är det. Första passet var kl 11 idag, spinning och core. Nice!! Ledaren berättade att hon fyller år på tisdag, och årtalet 1960 till ära fick vi lyssna på gamla godingar. Hon var störtskön, kom från England så hon hade en riktigt charmig brytning som hon utnyttjade på bästa sätt. Kom igen daa fö faaen! var bara en av alla kommentarer hon slängde ur sig när hon gång på gång sänkte musiken för att peppa eller tvinga oss att sjunga med alla låtar, haha.

Nästa lördag är det bröllop, kusin Jessica ska gifta sig med sin Mikael. Jag och bror ska vara dagens fotografer samt ansvara för att allt går rätt till. Jag ska inte spilla champange över alla gäster, jag ska inte spilla. Min världsvana för restaurangyrket borde dock finnas kvar, haha.


So long för nu, orkar inte skriva mer, over and out.

Kommentarer
Postat av: jenny

hurtis! vad skönt det låter. men jag är så jävla dålig på att komma igång. har du några peppande fraser att säga till mej? när åker bilderna från resan upp på boken då? puss

2008-09-01 @ 15:35:20
Postat av: Anonym

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är t.ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, presentkort på MQ, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Du behöver endast 7 värvade för att få din första pryl :) Missa inte denna bra sida!

2008-09-01 @ 15:39:31
Postat av: Alina

Duktigt att börja träna på sats:) Tummen upp!

2008-09-01 @ 15:39:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback