vilken helg..

Denna helgen har varit fullsmockad med roliga grejer. Vilken helg! och nu är jag helt slut..

Efter jobbet i fredags fick man snabba sig hem o göra sig iordning, julbord på Oakleys med personalen från majblomman väntade. Kändes riktigt konstigt att vara på julbord redan nu, november känns alldeles för tidigt, men jag fick till lite julkänsla trots allt. Man blir lite arbetsskadad när man jobbat på julbord själv och riktigt impad var jag hur bra det flöt med allt, haha. Det var trots allt första julbordet för dem i år. Häftigt är det att pappa faktiskt jobbat i de lokalerna för flera flera år sedan då det var en stor brandstation. Nåväl, efter god mat, superrolig julshow med grym personal och många danser med arbetskamraterna slutade kvällen på topp!

På lördagen var det dags för hemlig workshop med personalen från Signeshus. Jag, Margareta och Sanna som fixat ihop allting hamnade på Kungsbacka dansklubb för att dansa linedance i tre timmar. Jag som aldrig dansar, knappt när jag är ute o festar på krogen, svängde runt på dansgolvet i all min iver, herregud vad roligt det var. Tiden gick hur fort som helst! Det ska göras om kan jag lova. Näst på tur var det shopping. Fick köpt svarta skinnstövlar på johanssons, svarta finskor från hm och en svart 'kuvertväska' från bianco. Svart, svart och svart blev det, massa snyggt! weei. Kvällen slutade med barnpassning i nio timmar, jag och olle kan ha riktigt roligt ihop, det blev hockey i garaget med all utrusning på! Skulle tagit ett kort, haha, måste sett riktigt roligt ut.

Idag har jag varit på julmarknad på Hilmersgården i Myra. Eva, som äger stället, är grym på att göra fina saker i glas. Skålar, änglar, halsband, ljuslyktor och tavlor. Fick köpt en del julklappar vilket är skönt att få avklarat. Men när jag väl kom hem hade jag den där känslan som jag får då jag verkligen vill köpa något som jag kollat på. Den där känslan som säger att jag aldrig kommer ångra mig, oavsett om det är dyrt eller billigt.  Ringde till den där Eva och på lördag ska jag åka o hämta min egna superfina tavla! Den är hur snygg som helst! :D
www.hilmersgarden.com

Jag är hur nöjd som helst!

Nu går jag o väntar på intagningsbeskedet, oroar mig inte så mycket. Blir glad oavsett om jag kommer in på mitt första, andra, tredje eller fjärde val. Vore bra att veta om det blir Borås bara, då får man förbereda sig på att flytta.


Kommentarer
Postat av: sooofie

Vilken härlig helg du haft! Får riktig julstämning bara av att läsa :P Jag tycker att du skulle valt varberg i första hand! (fast nej just det, det gick ju inte, hehe) Nu ska jag åka iväg till skolan och ha redovisning i form av pandeldebatt. uuuuuusch. puss! ps. ses snart?

2007-11-29 @ 11:07:56
Postat av: Anna Johansson

hej maria.. imon blir de esters känner mig mkt bättr idag.. jag har också skaffat blogg nu, du får kika in :) puss

annsijohansson.blogg.se

2008-02-01 @ 16:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback