the berndt..



var vimmelfotograf på sticky i torsdags. the berndt som vann göteborgstalangen stod på scen!

the berndt


helt underbart är det med sovmorgon, tacka vet jag lediga dagar. har äntligen tagit tag i mig själv och börjat träna också. vart iväg på en tripp i kungsbacka. köpt en tröja, en filmbox och ett fotoalbum för alla kort från balen och studenten så nu är det min tur att få stökigt i rummet efter allt pysslande. robbie williams var det i lördags, lyssnar inte på honom speciellt mycket men det var en fräck show, väl värd besöket. strax blir det en tripp till badbryggorna - årets första dopp med grannen, det var på tiden måste jag säga. men ingen badkruka här inte..

thanks for listening - over and out




Kommentarer
Postat av: Lisenn

d e fan du o jag mary :p
bio onsdag it is. puss

Postat av: Lis

snygg bild by the way! =D pussah

2006-07-03 @ 22:51:07
URL: http://lisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback