Denna helgen har varit väldigt trevlig! I ...

img_0242 (MMS)

Denna helgen har varit väldigt trevlig! I fredags var det släktmiddag hos mormor, med allas respektive. Igår var jag hemma hos familjen Studt, där ssk Jenny firades av släkt och vänner. Denna dag startade med ett besök på Liseberg med Emma, visst var det aningens tidigt men väldans mysigt! Sedan bar det av hem till Sandra där vi, tillsammans med Malin och Sandra, tittade film och tog det lugnt! Nu är det dags att ladda batterierna för kommande vecka är fullspäckad med plugg, träning, födelsedagsfirande och konsert!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt med liseberg!! Carro tjötar hela tiden om de dära karameliserade äpplena som finns i någon bod där. Jag vågar inte testa, de ser så läskiga ut!

Postat av: Lisa

Hello Mary! Jag får hoppa luciabion pga. jobb och skola. Men hör gärna av dig när ni bestämt datum om Harry Potter så får vi se om jag kan! Puss

2010-11-16 @ 15:28:48
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback