Bling, bling!




Efter att ha städat bort lördagens fest samlades hela familjen för att äta middag och tårta tillsammans. Lika trevligt som vanligt, men jag drog säkerligen ner stämningen p.g.a alldeles för lite sömn. När vi sedan skulle hem fick jag skjuts av bror och snäll som han är hjälpte han mig upp med alla mina blommor och presenter. Efter en liten stund skulle jag ringa hem för att tacka för allt men hittade självklart inte min mobil.  Sprang runt som vilsen höna i lägenheten och vände upp och ner på allting. Drog upp datorn för att kunna nå min bror så att han kunde gå ut och kolla i bilen, där jag hade den senast. Hade dock ingen ro i kroppen att vänta tills datorn startat så jag drog på mig skrona och sprang ner till parkeringen. Och vad är det som ligger där i en liten lövhög, jo självklart min mobiltelefon! Det är bara att tacka gudarna att man hade sådan tur, vem som helst hade ju kunnat plocka upp den där på parkeringen! Så, när vi ändå är inne på att snacka mobiler ska jag visa mitt nya skal som jag fyndade på ge-kås i fredags! Så jäkla snyggt va!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback