ÄNTLIGEN!..


Äntligen är mitt hem komplett! Har nu ett superfint mörkbrunt fusion-bord från IKEA! Hittade det på blocket och det kunde inte bli bättre än att säljaren bodde i Onsala och var bekant med mor min. Mina föräldrar var så underbara att de åkte och kollade på bordet, köpte det och tog med sig det hem till sig. Så idag kom de hit och lämnade det och titta så snyggt det blev! Ett mer praktiskt bord går nog inte att hitta. Stolsryggarna är formade efter bordets hörn vilket gör det mindre än ett vanligt bord. Och nu tänker ni säkert att det är obekvämt, men nejnej, det är inte alls obekvämt! Faktum är att man får det väldigt rymligt då man sitter i ett hörn, man får sitt space om man säger så! När jag fick klartecken att bordet var mitt, mitt, mitt gick jag självklart till lagerhaus där jag köpte bordstabletterna jag kollat in, perfect! Tack för all hjälp mina kära föräldrar - love you! <3














Kommentarer
Postat av: sof

vad härligt att du slutligen lyckades haffa dig detta fina och praktiska bord! fint har du dukat också :) sådan fin dukning får vi se till att fixa på fredag också, hihi!

Postat av: Therese

Gött vännen! Det är himla snyggt! Och snygg dukning du! Riktigt färgkodat hem du har nu! ;D Filmkväll eller nåt någon gång närmsta veckorna?? Puss!

2010-01-10 @ 19:18:34
URL: http://miaulin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det blev ju skitbra! Och man får ju plats fyra utan problem tack vare designen! Jättesnyggt Mary!

2010-01-11 @ 08:51:10
Postat av: Malin

Skit snyggt, vet att du har gått och suktat efter det länge, vad kul att du äntligen har fått med dig ett hem :D Tjho! :D Puss

2010-01-11 @ 13:23:59
Postat av: Nicole Galvez

super fint gumman, riktigt!

2010-01-11 @ 21:48:07
URL: http://nicolegalvez.devote.se
Postat av: elin

Åh jag har alltid älskat det bordet för det är verkligen smart!

2010-01-13 @ 17:34:45
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback