Vinterlandskap..

 


Vilken vardag, skolan kräver dygnets vakna timmar och kapitel efter kapitel checkas av från listan. Hemtenta nästa tisdag, kul. Vetenskap och filosofi är inte riktigt min grej, inte i detta sammanhang, just nu. What to do? Stå ut, det funkar nog precis som alla andra gånger. Tur att man är hemma i Onsala, och har sin familj runt sig. Känns som att man inte har något socialt liv längre. Det har precis slutat snöa, kanske slippar skotta en gång till idag? Borde läsa lite till, sen blir det mys i soffan med systeryster. Film och vem vet, varm choklad kanske? Min mening är inte att klaga, det är bara onödigt, som att det blir bättre? Nej, man får hitta det som ger vardagen det lilla extra. Kanske borde köpa en iphone varje dag? Haha.. Jag längtar tills den dag då jag känner att jag har ro i kroppen att läsa en vanlig bok istället för kurslitteratur, det kommer att bli underbart.







Kommentarer
Postat av: Therese

En iPhone skulle allt pigga upp mig med! :P Men för dyrt...

Film låter som en bra paus från pluggandet tycker jag! Ingen idé att pressa för hårt när det går trögt! Puss

Postat av: J

Ett djupt andetag och du fixar hemtetnan galant. Gå in på kursportalen och kolla upp resultatet på matte-tentan. om du inte redan har gjort de :)

2010-02-02 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback