Jul på Liseberg, parfymjakt och födelsedagsbarn!..




I fredags var jag som sagt på Jul på Liseberg med Nicole. Underbart, finns inget mysigare än tusentals ljus som lyser upp nöjesfältet som är fyllt med nöjda människor som njuter och handlar från årets julmarknad. Jag har julkänslan inne, och tiden som är kvar tills det är julafton ska bokas upp med många roliga saker. Det blir glöggkvällar, julbord och möjligtvis mitt och Matildas omtalade kyrkobesök, haha. Bak av lussebullar får inte glömmas! Kanske att man skulle våga sig på lite julgodis också? Trots att jag städat och rensat en del i lägenheten på sistone så hittar jag inte laddaren till kamerabatteriet, tills vidare får ni mobilbilder..







Jag har en ovana att fästa mig vid saker som alltid ska sluta säljas, riktigt typiskt när det gått så långt att man knappt kan leva utan det. Parfym, vilken grymt bra uppfinning va! Fick dock, för några veckor sedan, veta att min favorit inte tillverkas längre och till min fasa inte fanns kvar någonstans, inte i Sverige eller USA iallafall. Men, efter mycket letande hittade jag en internetsida i England där jag efter många om och men fick tag på två av deras 5 sista flaskor. En mycket nöjd Maria hade ni sett om ni träffat mig efter skolan idag då jag hämtade ut mitt paket, som för övrigt levererades snabbare än många svenska internetsidor gör. I torsdags eftermiddag beställde jag, paketet kunde jag hämtat ut igår. HELL YEAH!





Vill passa på att gratta Matilda som fyllde år igår och Sarah som fyller år idag! Båda 22 år "gamla"!






Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

Hell yeah! :-D vi hade de så himla mysigt. Saknar baby. Snart ses vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback